‘Mensen verbinden en kwaliteiten laten ontdekken’

Opbouwend feedback geven en ontvangen

‘Hé, wat zeg jij nou?!’

Tijdens deze training gaan we eerst aan de slag met de Transactionele Analyse (TA).
Met concrete voorbeelden uit de praktijk ontdek je welke communicatiepatronen er zijn. Zo is er bijvoorbeeld een ‘ouder-kind’ patroon dat gemakkelijk op de werkvloer kan ontstaan en kan leiden tot negatieve gevoelens. Je ontdekt hoe je dit patroon zelf kunt doorbreken waardoor de communicatie prettiger en effectiever wordt.

Nu je dit hebt ontdekt en getoetst in een veilige omgeving zetten we de volgende stap: feedback geven en ontvangen. Met behulp van de 4 G’s (gedrag, gevoel, gevolg, gewenst) leer je hoe je zowel makkelijke als lastige feedback kunt geven en ontvangen.

Wil je ontdekken in welke patronen je vastzit en hoe je beter en positiever kunt communiceren? Geef je dan op voor deze training.

Deze training wordt gegeven tot maximaal 8 deelnemers per groep. De locatie is in overleg. Wil je meer weten of heb je behoefte aan advies? Ik beantwoord graag je vragen.